Критерії оцінювання практичних робіт
Початковий рівень |
Учень знає правила безпеки під час проведення практичних робіт; виконує найпростіші хімічні досліди під керівництвом учителя. |
Середній рівень |
Учень складає прилади з допомогою вчителя, самостійно виконує окремі хімічні досліди, дотримуючись інструкції; описує хід виконання дослідів. |
Достатній рівень |
Учень самостійно виконує практичну роботу згідно з інструкцією; описує спостереження. |
Високий рівень |
Учень виконує хімічний експеримент, раціонально використовує обладнання i реактиви; робить поетапні спостереження; складає звіт, що містить обґрунтовані висновки. Виконує експериментальні задачі за власним планом. |
Критерії оцінювання розв'язування задач
Початковий рівень |
Розв’язування задач не передбачене. |
Середній рівень |
Учень складає скорочену умову задачі, робить обчислення лише за готовою формулою. |
Достатній рівень |
Учень наводить потрібні формули речовин i рівняння реакцій, розв’язує задачу, користуючись алгоритмом. |
Високий рівень |
Учень самостійно визначає тип задачі i раціонально розв’язує її. Може розв’язувати комбіновані задачі. |